Happy face

Har ni tänkt på hur mycket ens yttre återspeglas av ens inre? nu menar jag inte att det fysiologiska (ansiktsuttryck) som uppkommer av en känsla som glad, ledsen, besviken osv...utan snarare den inre utstrålningen, som inte går att manipulera med ett uttryck. Något av det värsta jag vet är FALSKHET och det känns så väl när en person gör sig till, även om det inte är uppenbart. Hjärnan reagerar på en liten, liten signal, det man själv inte hinner se med ögat. Vi kallar det MAGKÄNSLA. Jag har en stark sådan.
Idag kände jag obehag av en person, det påverkade min energ negativt, jag låtsas inte som det utåt, men ser jag mig i spegeln syns det väl.
Idag kände jag också glädje av en person, det påverkar min energi positivt, jag låtsas inte heller som det utåt, men ser jag mig i spegeln syns det väl...ögonen strålar.

Imorgon ska jag på kurs i anbudsskrivande, som jag kommer att ha nytta av längre fram i tiden, förr eller senare och det ska bli så härligt att luta sig tillbaka och suga in kunskap, när det annars är ombytta roller. Föreläsaren är dessutom riktigt proffsig och kul, trots ämnet :0  YES!

Avslutningsvis: ÄLSKADE VÄNNER, JAG ÄR SELEKTIV I MINA VAL , MEN DE VÄNNER JAG HAR ÄR OFÖRSKÄMT BRA.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0