Nea hela veckan...

Måndag...



Bestämde mig för att ta tjuren vid hornen och köpa ett par jeans, trots att jag tänkt gå ner i vikt innan! men tur hade jag som kunde behålla min normala storlek: ACNE´s STRETCH/ FRESH :) för oss med röv.

Tisdag...



shoppingrunda nr 2. Got to be champagne! Klänningen VILA och den söta blusen BIKBOK


Onsdag. Tema: sunkiga matställen i Östersund

Det var länge sen jag umgicks med dessa lirare från studietiden, men det var sig likt. Vi skulle inte gå och käka på någon vanlig pub, utan någon "sunkig" och det var bara att knata till Frösön för att besöka Hogard´s, som stod på listan minsann.
Jocke och Sven hade börjat detta "mission" för några veckor sedan och nu blir det tradition.



Jocke visar upp sin vackra sida. Jag undrar: vem är äldst egentligen!?



Sven tänker nog mest på maten :P 

Torsdag: Tung dag, puh!
Fredag: Filmkväll och tacos, alla somnade innan 22:00
Lördag: Middagsbjudning med älglaget i Hallen. Vi satsade stort med nya, spännande recept
Söndag: Fika hos Linda A med hembakt och massage :) och konstaterade att jag har tre kotor som ligger fel, dags för boka in hos osteopaten igen.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0