Budskap i all ära

Ikväll var jag på en träff för kvinnliga entreprenörer. Grymt! jag antecknade flitigt. En viktig "input" i höstmörkret, tyckte även Diana. Efter allt "lillagumman" och klapp på huvudet den senast tiden, behöver även jag lite coaching! bitterhet får inte ta över, när mattan rycks under fötterna....skaka av sig och gå vidare, det är jag bra på.

Gällande den nya möbeln i hallen, som ställde till det mer än underlättade, skapade heta diskussioner och oenighet...ett meddelande på bordet i morse:



Niklas kallade sig själv för "SURGOBBE" ha ha, det trodde jag aldrig han skulle göra. Det här kommer jag ha roligt åt länge (LOL) Budskapet har nått fram ;) Du är härlig du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0