Det är inte antingen eller...

Titta hur det såg ut när jag åkte till fjälls igår...orange, rostrött och vitt, vilka kontraster! Höst och vinter samtidigt.



vilka kontraster! Naturens färger återspeglas även i min shopping....



Lång, varm och höstfärgad kofta på Gina....



Vit och helt underbar blus från Bikbok, skulle kunna tänka mig en till sådan i en annan färg! Loove it :P
Om ni undrar varför jag skriver om så mycket shopping helt plötsligt, så är det för att jag inte har så mycket annat för mig om helgerna nu. Skulle ha gjort förberedelser för en rekryteringsprocess (helggöra), men så blev det ej. Fick reda på att jag var inne och klampade på någon annans revir, så med uppehåll i älgjakten och ingen snö att åka skoter på...blev det shoppa och krogen denna helg. Man kan ju inte göra samma saker jämt, det är inte antingen eller...vi är lyckligt lottade som kan välja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0