HÖST= nystart

Hösten känns i luften, doften av älgjakt, då hela stan stannar upp och jag vill köpa stora koftor, sjalar, yllestrumpor...att försvinna i. Tänkte även rensa ut lite ur garderoben. Ska lägga ut en annons på blocket på dessa boots. Sist jag la ut på blocket blev jag tillsagd att tillfråga vänner först, så nu gör jag det!



och denna skinnjacka (Zara) och tunika/ klänning (Monki). Finns mer klänningar som ska iväg.




Den här outfiten blir det imorgon. Kul att senapsgult finns i år, har letat ihjäl mig efter en pälsväst på stan idag, men måste nog åka till Stockholm och handla en. Skärpet fann jag på VILA, resten är gammalt.



Nu ska jag ta hand om min torra, pms-drabbade hy och gör det med PARABENFRIA produkter. Ju mindre kemikalier, ju bättre. Har just börjat med Yvonne Rydings...ska ge det en chans. Kanske jag ser fem år yngre ut om två månader ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0