Pension

Dagen har varit behaglig, tredje dagen jag jobbar över för att ta tag i massa brus som jag lagt åt sidan...ingen tjafs, bara smooooth.
Pratade med en ekonomisk rådgivare vad gäller pensionssparande....åh vad trist med det! Hur mycket ska man spara varje månad egentligen?! Jätte mycket, tycker de såklart, som får provision från sina samarbetspartners, som i sin tur får procent på mitt sprande med ränta...och ska man tro på Nostredamus profetia så är det ingen idé alls, eftersom 2012 händer det grejer...kanske man ska ta massa lån och shoppa istället :0
Nejdå, klart jag ska spara, men hur mycket och hur riskfyllt, med eller utan hjälp?
Själv ville rådgivaren inte säga hur han placerade sina pensionspengar, hemligt hemligt....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0