Vad gör du?!

Kira ser nyfiken ut...eller är det skräckslagen? förstärkaren är inte i kopplad iaf. Nu ska jag ut med hjärtanen igen, de är otroligt rastlösa. Sen ska jag träffa söta Susanne på stan och tömma lönekontot :0 eller kanske ska spara det till nästa helg i Stockholm....nja, behöver muntras upp idag, hade en del motgångar denna vecka. Arbetslivet är ganska hårt ibland och då menar jag inte arbetsuppgifterna i sig, utan människorna i det. Rävspel, skitsnack, härskartekniker....själv har jag blivit kallad "manlig" för att jag är rakt på sak. "Lilla gumman-syndromet" råkar jag dock ut för nästan dagligen, men jag är helt övertygad om att jag utför ett bättre arbete med bättre resultat än många som är äldre än mig! och jag har t.o.m. siffror på det :) check! DRIVKRAFT är A och O.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0